Sunday, December 03, 2006
لطفا سیفون را بکشید
بالاخره نرم افزار سیفون از جمعه گذشته کار خودش رو شروع کرد. احتمالا تا الان در مورد این برنامه شنیدید. کاری که این نرم افزار انجام می ده اینه که به کاربران کشورهایی که با معضل فیل ترینگ روبرو هستند(مثل ایران) کمک می کنه به کامپیوتر یکی از دوستانشون در خارج از کشور وصل بشن و به هر سایتی که خواستند برن. فکر می کنم این کوچکترین کاریه که مایی که در خارج هستیم می تونیم برای دوستامون در ایران انجام بدیم. من تا چند روز دیگه دست به کار می شم و این برنامه رو نصب می کنم . شما هم اگر در خارج هستید اول برنامه رو نصب کنید و بعد به دوستانتون در ایران معرفی اش کنید و بهشون کمک کنید از شر این پدیده مزخرف راحت بشن. گویا روز به روز هم دارن دامنه اش رو وسیع تر می کنند.
دوروز پیش با پسر عموم حرف می زدم. تعریف می کرد که حتی پیوست هایی که همراه ایمیل میان اگر نام فایل دارای اسم های ممنوعه باشه قابل داونلود شدن نیست. فرض کنید یک نفر تحقیقی کرده در مورد سرطان سینه و اون رو برای دکتری در ایران می فرسته تا بخونه و نظر بده. اگر در اسم فایل از کلمه breast استفاده شده باشه اون فایل در ایران باز نمی شه.
سعی کنید به هرطریقی که می تونید دوستانتون رو با این نرم افزار آشنا کنید و کمک کنید تا همه با هم فیل ترینگ رو به زباله دان تاریخ هدایت کنیم.

پی نوشت: از وبلاگ خورشید خانم خوندم که دوستی زحمت کشیده و راهنمای فارسی برای سیفون نوشته. برید اینجا و بخونیدش.


10:11 PM ساعت

لینک ثابت <

نظرات5
Anonymous Anonymous

agha khodaei age inkaro bokoni kheyli lotf dar haghe ma kardi damet garm ma cheshme omidemon be shomas
 
Anonymous Anonymous

عالی بود...اطلاع رسانی حرف نداشت...خیلی ممنونم ازت
 
Anonymous Anonymous

Agha "Zemstan Ast",Pas chera neminevisi?
Ma ke cheshmemoon be Monitoor khoshk shod...
Bavaria
 
Anonymous Anonymous

قربان!
امکان داره شما هم بنگارید اندر احوالات بازی یلدایی....
 
Anonymous Anonymous

آهای آقا بی زحمت سیفوت کشی بسه. عقمون گرفت بس که اومدیم اینجا حرف از خلا بود
  Post a Comment

 
وبلاگ انگلیسی