Thursday, November 23, 2006
چند وقت پیش از رادیو ایران لس آنجلس مصاحبه ای رو با یک کارشناس اقتصادی می شنیدم که بسیار جالب بود. این شخص پس از نقد و بررسی عملکرد اقتصادی دولت در جواب آخرین سوال مصاحبه کننده که پرسید اگر شما همین الان در مسند قدرت می نشستید چه کارهایی برای بهبود و تصحیح امور انجام می دادید بلافاصله جواب داد با این اوضاع فقط می نشستم و گریه می کردم.
این مقدمه رو گفتم که اشاره کنم به مصاحبه چند ماه پیش محمد علی اینانلو با رییس سازمان حفاظت محیط زیست ایران. خود مصاحبه به قدری گویاست که احتیاجی به توضیح نداره.
اولین چیزی که در این گفت و گو به چشم میاد سوال های کارشناسانه مصاحبه کننده و کلی گویی های رییس محترم سازمانه. البته از مدیری که فقط به خاطر صداقتش(رجوع شود به آخرین سوال) به این سمت منصوب بشه تعجبی نیست. فقط ببینید که چگونه با ربط دادن هرچیز به خدا و پیغمبر و آیه و کتاب و در عین حال اضافه کردن چاشنی نکوهش مدیران قبلی سروته همه چیز در این مصاحبه هم میاد.
افتخار می کنم به مملکتی که محمد علی اینانلویش که بیش از دو میلیون کیلومتر در سراسر ایران سفر کرده در جایگاه مصاحبه کننده می نشیند و خانم "دکتر" فاطمه جوادی به خاطر "صداقتش" به ریاست سازمان حفاظت محیط زیست منصوب می شوند.

Labels:

3:15 AM ساعت

لینک ثابت <

نظرات0
Post a Comment

 
وبلاگ انگلیسی