Monday, July 18, 2005
سفر ايران
بالاخره بعد از حدود يک ماه ور رفتن بليطم رو گرفتم وتا چند روز ديگه عازم ايران هستم.

خيلي هيجان زدم براش و از همين الان شمارش معکوسو شروع کردم .چند دوست جديد هم اين مدت از طريق وبلاگ پيدا کردم که براي ديدن اونهام لحظه شماري مي کنم. خيلي دوست دارم بچه هاي وبلاگ نويس و وبلاگ خون که تو اين مدت با هم در ارتباط بوديم رو هم ببينم. اگه دوست داشتيد برام ميل بزنيد يا همين جا بنويسيد.
اين چند روز آخر شايد نرسم چيزي بنويسم. رزرو هتل و تغيير بليط هواپيما و چمدون بستن به علاوه خريد سوغاتي. خودتون ديگه حساب کنيد من الان چه حالي دارم. تازه تالمات روحي رو فاکتور گرفتم.ا

Labels:

5:46 PM ساعت

لینک ثابت <

نظرات10
Anonymous Anonymous

cheghad khoobe ehsasaye khoobet . be badia dar ! shomareshe makoos khoobe khoobe ... kheili be khoshi biaee :)
 
Anonymous Anonymous

I envy you! I hope you'll enjoy your trip...
 
Anonymous Anonymous

خوش بگذره! جای ما رو هم خالی کن :)
 
Anonymous Anonymous

کامنت قبلی کار خودم بود! حواسم نبود که اینجا اسم و رسم گذاشتن مکافات داره.

پانته‌آ

http://www.ghorbatestan1.blogspot.com
 
Blogger kimia

khosh begzareh
 
Anonymous Anonymous

oh wow! isn't that nice? I'm sure you'll have a nice time :) be safe and take care
 
Anonymous Anonymous

سفر خوش بگذره...

در صورت بازگشت در اوج پررويی هرگونه سوغاتی از لواشک گرفته تا شوکولات بنفش هوبی پذيراييم...ميسپرم بچه ها تو فرودگاه تحويل بگيرن. گذشته از شوخی اميدوارم سفر بسيار خوبی داشته باشی.
 
Anonymous Anonymous

سفر خوبی داشته باشید و امیدوارم خوش بگذرد.
 
Anonymous Anonymous

سفرت خوش و سلامت. تا کی تهران هستی؟...
 
Blogger محمودرضا

محمد عزيز
اول يا دوم سپتامبر بر مي گردم
  Post a Comment

 
وبلاگ انگلیسی