Monday, June 26, 2006
ساعت 4:58 صبحه. تو این چندین سال مسافرت ، اولین باریه که دچار این jet lag (به هم خوردن خواب به دلیل تغییر ساعت) لعنتی شدم. تمام اخبار این مدتی که نبودمو خوندم. مجله فیلم اردیبهشت رو تموم کردم. حتی مطالب فیلم شب بخیر و موفق باشید رو دوره کردم ولی هنوز اثری از آثار خواب نیست. تلویزیون هم که مزخرفترین برنامه هاش مال این ساعت روزه.
تازه وقتی یادم می افته دو سه ساعت دیگه باید بعد از تقریبا سه هفته غیبت سر کار آفتابی بشم و با رییس محترم ملاقات کنم بیشتر خواب از سرم می پره.

توی این بی خوابی به یمن جریان سیال ذهن یه نتیجه گیری فلسفی هم کردم: وقتی سرت شلوغه و مشغولی، به وبلاگ و وبلاگ نویسی به چشم یک کار باطل که یه مشت بیکار انجام می دن نگاه می کنی. ولی وقتی سرت خلوت می شه وبلاگ نویسی رو امری فرهنگی و مفید برای رشد فکری ، تضارب افکار وهمچنین پدیده ای بسیار مهم وتاثیر گذار می بینی.

این هم یه جمله قصار از وودی آلن که همین الان خوندم به عنوان حسن ختام برنامه:

"در دنیا دو جور آدم وجود داره: آدمای خوب و آدمای بد. آدمای خوب شبا خیلی خوب می خوابن ; اما آدمای بد ... می دونین ، اونا می دونن که از ساعات شب استفاده های بهتری هم می شه کرد."*



*از کتاب مرگ در می زند. نوشته وودی آلن-ترجمه حسین یعقوبی



5:02 AM ساعت

لینک ثابت <

نظرات5
Anonymous Anonymous

وودی آلن هم حتما خودش شبا زود می خوابه که به شب بیدارا گفته آدم های بد وگرنه جغدها بهتر می دونن تو تاریکی و سکوت و آرامش شب زنده گی شیرین تره
 
Anonymous Anonymous

salam hkoobi webloge zibaee dary...
jaleb va ziba bud
edameh bedeh
bazam miyam inja.
 
Anonymous Anonymous

به حلقه دراكولاها خوش امدي ، من هم يك دراكولا هستم :))
 
Anonymous Anonymous

بن ويس ديگه
 
Anonymous Anonymous

naneveshte ke gahi benevisi khobe?
  Post a Comment

 
وبلاگ انگلیسی