Thursday, May 04, 2006
ما اينکاره نيستيم
اگر خواننده سایت گویا هستید حتما تا به حال تبلیغ صرافی پارسا که جزو مشتری های پروپا قرص این سایت هست رو دیدید. امروز بعد از چندین سال که تقریبا هرروز این تبلیغ رو می دیدم روش کلیک کردم که به نکته جالبی برخوردم.در بخش "اطلاعات مهم " این وبسایت که به سوالات معمول مشتری ها جواب داده شده در جواب یکی از این سوالها لحنی مورد استفاده قرار گرفته که من رو اول حسابی شوکه کرد و بعد حسابی به فکر فرو برد. فکر می کنم ذکر همین سوال و جواب و مقایسه اون با وبسایتی در همین زمینه به زبان انگلیسی گویاتر از هرچیز دیگه باشه:

سوال: مقيم ايران هستم، پولی در خارج دارم که می خواهم به ايران منتقل کنم، چه بايد بکنم؟
جواب: از طرح مسئله " چه تضمينی وجود دارد؟ " و يا " چه تضمينی می دهيد؟" پس از توجه به توضيحات زير، خوداری فرمائيد:
طرح مسئله " چه تضمينی وجود دارد؟ " و يا چه تضمينی می دهيد؟ " به زبان ساده تر یعنی
من می خواهم با شما معامله کنم ولی به شما اعتماد ندارم. حالا می خواهم شما را باز جوئی کنم. به سئوالات من دقيقاً جواب بدهيد تا پس از پايان بازجوئی، محاکمه تان کنم. اگر متهم خوبی باشيد و با من همکاری کنيد و از محاکمه سربلند بيرون بيائيد، احتمالاً با شما معامله خواهم کرد تا از اين معامله سودی نصيب مؤسسه شما شود!
ما تن به اين بازجوئی نخواهيم داد! حاضر نيستيم که در مقابل شما نقش مجرم را بازی کنيم! به ما مربوط نيست که جائی که شما زندگی می کنيد کلاه برداری رواج دارد يا نه؟ ما اينکاره نيستيم و حاضر نيستيم بخاطر سود احتمالی در معامله با شما، روی صندلی متهمين بنشينيم.


ً
Question:How safe is my deposit?

Answer: Nationwide International is the wholly owned subsidiary of Nationwide Building Society. As well as the statutory protection provided by the Isle of Man Depositors' Compensation Scheme, Nationwide Building Society guarantees the liabilities of its subsidiary. We believe this ‘double protection’ provides peace of mind for even the most cautious investor.
12:07 AM ساعت

لینک ثابت <

نظرات5
Anonymous Anonymous

Good point,thanks alot for your carefully attention...
 
Anonymous Anonymous

عجب لحن طلبکار و بی ادبانه ای...
من اگر بودم عمرا از طریق اینا پولم رو جابه جا نمی کردم.
 
Anonymous Anonymous

سلام

خیلی تصادفی و از طریق تبلیغات وبلاگم اومدم این جا ( عنوان وبلاگ تون جذبم کرد)
نوشته هاتون رو خوندم و دوست داشتم. مرسی به خاطر معرفی سایت مربوط به بکت
 
Anonymous Anonymous

سلام..خوبی....جدی؟؟؟؟واقعا جای تاسف داره...
 
Blogger Unknown

Nice thoughts on Forrest Gump
  Post a Comment

 
وبلاگ انگلیسی