Wednesday, April 19, 2006
قالب جدید
خب، بالاخره کار طراحی قالب جدید تموم شد. اول از همه یک خسته نباشید بزرگ و تشکر خیلی بزرگتر از مبین عزیز که حسابی زحمت کشید. با این که طرح ساده به نظر میاد ولی من تقریبا دوستمون رو کچل کردم با وسواس بازی هام.
تصمیم دارم چیزهای بیشتری به صفحه اضافه کنم. برای همین ممکنه در چند روز آینده اشکالاتی در بالا اومدن صفحه به وجود بیاد.
لینک رسانی جزو قسمتهایی بود که مدتها تصمیم داشتم به وبلاگ اضافه کنم. وبلاگ انگلیسی هم که از اول به راه افتادن این وبلاگ مد نظرم بود به زودی راه می افته. پیش زمینه صفحه هم همینطور که می بینید یه مقدار روشن تر شد. فکر می کنم به این صورت چشم کمتر اذیت بشه.
هر گونه پیشنهاد یا انتقاد صمیمانه پذیرفته می شود.
9:57 PM ساعت

لینک ثابت <

نظرات17
Anonymous Anonymous

nice! I love the new template (can you get him to fix mine too?!!! just kidding!)
this is pretty exciting. I can't wait to see your English weblog.
 
Anonymous Anonymous

تبریک! قشنگ شده فقط فکر کنم یاید فونت لیست بلگ رول رو همسان ا بقیه لینکها بکنید
 
Anonymous Anonymous

چه خوب شده اینجا . عین عین خود زمستونه
 
Anonymous Anonymous

دوست عزیز وبلاگت تو فایرفاکس ویران می شه, به معنی واقعی کلمه. امتحان کن !
 
Blogger ریرا

khob inam az tabrike + 1 man chon webloget kheili por maye o bahal shode. fekr konam beshe tak o took moohaye doostet ro gooshe kenaresh did
 
Anonymous Anonymous

این قالب جدید قشنگه ولی کاش اینقدر خاکستری نبود!
 
Anonymous Anonymous

خیلی خوشگله قالب جدید...
 
Blogger محمودرضا

گمنام عزیز، من خودم فایر فاکس استفاده می کنم و ایرادی در صفحه نمی بینم. ممنون می شم اگر بهم بگی کجاش اشکال داره
 
Anonymous Anonymous

khaili bahal shode mahmoood .,koli zogh kardam
 
Anonymous Anonymous

به نام مهربانترین
سلام :
بسی تبریکات بابت تغییرات.ما که همیشه بهره ها می بریم از مطالب شما صدایمان درنمی آید اما می خوانیمتان!امیدورام زمستان است هماره بهاری و سبزاسبز بماند و ببالد.
 
Anonymous Anonymous

قالب خیلی قشنگ شده
 
Anonymous Anonymous

من جداً شرمنده‌ام. سرعت اینترنت بسیار پایین بود و زمینه سفید دیده‌ می‌شد، نوشته‌های سفید هم خوانده نمی‌شد. الان از یک جای آدمیزادی وصلم و مشکل حل است. تأیید می‌شود!!! بسیار شیک شده.
 
Blogger farzad

کار مبین حرف نداره توپه
 
Anonymous Anonymous

وقتی صفحه‌رو باز کردم جا خوردم! نگاه کردم آدرس بار ببینم درست اومدم یا نه!!؟
خیلی قالب قشنگیه. مبارکت باشه استاد
 
Anonymous Anonymous

hichi.faghat movafagh bashi (range zamine ham khoobe
 
Anonymous Anonymous

dar morede matlabe samuel backett ham mamnoon.(linke parsali)kolan ba nevisandehaye Nihilist hal mikonam.
 
Anonymous Anonymous

واقعا حال و هوای زمستون رو منتقل میکنه قالب جدیدت
مبارک باشه
  Post a Comment

 
وبلاگ انگلیسی