Tuesday, May 10, 2005
فیلم هفته
دو هفته ای می شه که نه سینما رفتم و نه تو خونه فیلمی دیدم. اونایی که منو می شناسن می دونن از من بعیده ولی خوب این درسای لعنتی با کارو هزار درد بی درمون دیگه فعلا اجازه نفس کشیدنم نمی دن. ولی تو فکر نوشتن یه مطلب در باره اکران تابستانیه فیلم ها هستم که بعد امتحانام می نویسم. یه کار دیگم که ازم بعیده دارم میکنم که گزارششو اینجا خواهم نوشت. رفتم بلیط روز اول نمایش آخرین اپیزود جنگ ستاره ها رو خریدم(که خریدن خود این بلیطم کلی داستان داره. پنج تا سینما رفتم و هیچ کدوم نداشتن !) و چهارشنبه هفته دیگه ساعت دوازده شب این افتخار نصیب این بنده حقیر می شه که اولین اکران فیلم رو ببینم. البته من جزو کشته مرده های این فیلم نیستم و فقط محض کنجکاوی و این که حال و هوای این اکرانای ساعت دوازده و یک دقیقه شبیا رو ببینم دارم می رم. خلاصه خواستم بگم که بخش فیلم هفته سر جاش هست نگران نباشین(چقدرم که همه استقبال می کنن!!!)ا

Labels:

11:39 PM ساعت

لینک ثابت <

نظرات2
Anonymous Anonymous

cheghad dir dir update mikoni !
 
Anonymous Anonymous

Be gholeh khodet ba tavajoh be esteghbaleh shayaneh khanandegan az bakhsheh cinemaiee,Aya Mkanesh nist vaghteh in ghesmat ra bishtar konid?!
Ba tashakor
Bavaria,8 saleh az Esafahan
  Post a Comment

 
وبلاگ انگلیسی