Friday, April 22, 2005
friends
امروز چند تا مطلب در نظر گرفته بودم که در مورد یکیش بنویسم ولی بعد منصرف شدم و تصمیم گرفتم از بحثای مزخرف سیاسی و روزمرگی های خودم صرف نظر کنم و راجع به این سریال تلویزیونی که مجبوبترین برنامه تلویزیونیه منه بنویسم.ا
friends سریال
یا دوستان که ده سال با موفقیت به کار خودش ادامه داد به غیر از طنز ناب و نویی که داشت دلایل دیگه ای هم برای این ده سال محبوبیت داشت که مهمترینش نشون دادن مسائل روزمره مردم در غالب دوستی شش تا آدم معمولی دردو آپارتمان کوچک نیو یورکیه بود. جویی ، رایچل ، مونیکا ، راس ، فیبی و چندلر قهرمانای این مجموعه چنان رابطه عمیقی در این سریال با هم دارن که شاید خیلی از ماها بخاطر قبطه خوردن و آرزوی چنین دوستیهایی این سریال رو تماشا می کنیم. شاید بعدا بیشتر در موردش بنویسم ولی امشب داشتم این قسمتیو میدیدم که راس میخواد از بین جویی و چاندلر یک نفرو به عنوان بهترین دوستش انتخاب کنه که حلقه عروسیشو براش نگه داره و حسابی حسودیم شد چون خودم تو یکیشم موندم هنوز!!! ا
جویی (عامی ترین و کم استعداد ترین عضو این دارو دسته شش نفره) در نظر سنجیه سایت ان بی سی به عنوان محبوبترین شخصیت این سریال یا به عبارت دیگه بهترین دوست این مجموعه معرفی شد. شخصیت محبوب من راس گلره که تو این نظرسنجی آخر شد!ا
11:40 PM ساعت

لینک ثابت <

نظرات3
Anonymous Anonymous

آره چون راس از همه با سیاست تره !
 
Blogger محمودرضا

اتفاقا تنها چیزی که در شخصیت پردازی این شش نفر جایی نداره زرنگی و سیاسته. هر جا هم که یکیشون میخواد از رو زرنگی کاری انجام بده خودش ضرر می کنه. راس با اینکه در ظاهر یه آدم بزرگ نشون می ده خودشو ولی از همه اونای دیگه بچه تره . ا
 
Anonymous Anonymous

راس گلر دقیقا منو یاد تو می ندازه!
  Post a Comment

 
وبلاگ انگلیسی