Saturday, February 23, 2008
پیش بینی اسکار هشتادم
امشب عازم نیویورکم. چون وقت زیادی نیست و دلم نمی خواست سنت این یکی دوساله(1-2) رو بهم بزنم سریع می رم سر اصل مطلب. پیش بینی برنده ها رو اول آوردم و اونهایی که دوست دارم برنده بشن رو در پرانتز نوشتم:

بهترین فیلم : نه جایی برای پیرمردها(نه جایی برای پیرمردها)
بهترین کارگردان : برادران کوئن برای فیلم نه جایی برای پیرمردها (برادران کوئن)
بهترین بازیگر نقش اول زن : ماریون کوتیار برای زندگی به رنگ گل سرخ (الن پیج برای جونو)
بهترین بازیگر نقش اول مرد: دانیل دی لوییس برای خونی خواهد ریخت (جانی دپ برای سویینی تاد)
بهترین بازیگر نقش مکمل زن : کیت بلانشت برای من آنجا نیستم (کیت بلانشت)
بهترین بازیگر نقش مکمل مرد : خاویر باردم برای نه جایی برای پیرمردها(خاویر باردم)
بهترین فیلمنامه اریجینال: مایکل کلیتون (جونو)
بهترین فیلمنامه اقتباسی:نه جایی برای پیرمردها(نه جایی برای پیرمردها)
بهترین فیلم انیمیشن: راتاتویی ( پرسپولیس)
بهترین فیلمبرداری: نه جایی برای پیرمردها(نه جایی برای پیرمردها)


امسال فیلم من "نه جایی برای پیرمردها"ست. به شدت دلم می خواد هر هشت اسکاری رو که براش نامزد شدن ببرن. جونو انتخاب دوممه و برای پرسپولیس هم با این که شانس زیادی نداره دعا می کنم.


پی نوشت : امسال کلا سه پیش بینی اشتباه و با احتساب اسامی داخل پرانتز فقط دو مورد اختلاف داشتم (بازیگر مکمل زن ، فیلمبرداری و فیلمنامه اریجینال که البته انتخاب خودم جونو بود)
کلا مراسم خوبی بود چون اکثرا حق به حقدار رسید. جان استوارت آدم با مزه ایه ولی به نظر من به درد مراسم اسکار نمی خوره. اسکار شومن هایی به سبک جانی کارسون رو می طلبه. شاید بیلی کریستال از بین افراد حاضر بهترین گزینه برای این کار باشه.


لیست کامل برندگان اسکار هشتادم
لیست کامل نامزدهای اسکار
صفحه ویژه اسکار بی بی سی فارسی


12:52 PM ساعت

لینک ثابت <

نظرات0
Post a Comment

 
وبلاگ انگلیسی