Thursday, March 02, 2006
اسکار هفتاد و هشت
کمتر از دوروز به هفتادوهشتمین مراسم اسکار مونده. اصولا من هر سال یه پیش بینی هایی برای خودم می کنم (که البته در دوسال گذشته ضمن تشکر از ارباب حلقه ها و دختر میلیون دلاری اکثر پیش بینی هام اشتباه بودن)امسال می خوام این پیش گویی رو برای رکورد خودم اینجا بنویسم. شمام اگه نظری دارید بنویسین. اسامی که اول نوشته شدن پیش بینی ها و اسامی داخل پرانتز انتخاب های خودم هستن:

بهترین فیلم: کوهستان بروک بک(تصادف)
بهترین کارگردانی : آنگ لی برای کوهستان بروک بک (پاول هاگیس برای تصادف)
بهترین بازیگر زن: ریتز ویترسپون برای walk the line(شارلیز ترون برای نورث کانتری)
بهترین بازیگر مرد: فیلیپ سیمور هافمن برای capote(واکین فینیکس برای walk the line)
بهترین بازیگر نقش مکمل زن: میشل ویلیامز برای کوهستان بروک بک(میشل ویلیامز برای کوهستان بروک بک)
بهترین بازیگر نقش مکمل مرد: جیک گیلنهال برای کوهستان بروک بک(پل جیامتی برای مرد سیندرلایی)
بهترین فیلمنامه اقتباسی: کوهستان بروک بک(کوهستان بروک بک)
بهترین فیلمنامه اریجینال: تصادف(امتیاز برنده و تصادف)
بهترین موسیقی متن: کوهستان بروک بک(کوهستان بروک بک)
بهترین فیلمبرداری: کوهستان بروک بک(شب بخیر و موفق باشید)
بهترین تدوین: تصادف(تصادف)
بهترین فیلم انیمیشن: والاس و گرومیت( عروس جنازه تیم برتون)
بهترین فیلم مستند: رژه پنگوئن ها( رژه پنگوئن ها)
بهترین فیلم خارجی: توتسی از آفریقای جنوبی (اینک بهشت از فلسطین)


Labels:

10:39 PM ساعت

لینک ثابت <

نظرات7
Anonymous Anonymous

من فکر می کنم بروک بک مانتین امسال همه اسکارارو درو می کنه متاسفانه
 
Anonymous Anonymous

emsal ehtemalan khaili hash dorst az aab dar miand;)
 
Anonymous Anonymous

به رغم آنکه تمام پیش بینی ها حاکی از موفقیت کوهستان بروک بک در مراسم است اما من فکر می کنم آکادمی در آخرین لحظات رویکرد اخلاق گرایانه خود را در اهدای جوایز لحاظ خواهد کرد و فیلم دیگری غیر از بروک بک را انتخاب خواهد کرد.
 
Anonymous Anonymous

من فکر کنم حتما تصادف یکی از دو جایزه ی بهترین فیلم یا بهترین فیلمنامه رو می گیره.
نقش مکمل زن رو فکر نمی کنم بروک بک بگیره، اما احتمالا یکی از مردهای بروک بک جایزه خواهند برد... شخصا خیلی امیدوارم هیث لجر جایزه بگیره، چون بازیش فوق العاده بود. اما نمی دونم نفوذ مذهبی ها چقدره و آیا می تونن باعث بشن که بروک بک زیاد جایزه نگیره یا نه...
 
Blogger شهرام قهرماني

shad va pirooz bashi
 
Anonymous Anonymous

نمی شود بیشتر از این توضیحی داد در این اوضاع و احوال.
از این حرفها که بگذریم امیدوارم در پیشگویی هایت موفق باشی.
اگر درست بود بد نیست سری هم به پیستهای اسب دوانی بزنی و شرطی ببندی..لول.
 
Anonymous Anonymous

سلام دوست تازه دیده. از لینک به گیلیران متشکرم، متقابل میشود.
  Post a Comment

 
وبلاگ انگلیسی