Saturday, November 19, 2005
امروز برای کاری باید می رفتم خونه کریستفر داردن دادستان معروف دادگاه اوجی سیمپسون. از قبل با کاراش و چند تا از کتاباش آشنا بودم تا حدودی و چون زمان دادگاهم قضایا رو دنبال می کردم برام جالب بود که این شخص رو از نزدیک مي بينم. همکارم تعریف می کرد با این که رای اون دادگاه به نفع سیمپسون داده شد( که البته خیلیها معتقدند رای سیاسی بود) کریس داردن محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرد(شباهت رو با دادگاه های ایرانی می بینید) و از اون زمان وارد هردادگاهی که می شه قضات با احترام باهاش برخورد می کنن. خلاصه وقتی وارد خونه(بخونید قصر) این آقا شدم یادم رفت کارم چی بود. نقاشیهای فوق العاده ، تزیین داخلی بی نظیر و کلی چیز دیگه که تو هر کدوم رد پایی از فرهنگ سیاه پوستها وجود داشت. از همه اينها مهمتر برخورد گرم و صميمي و در عين حال رسمي اين وکيل خبره بود که برام عجيب بود. اصولا آدماي مشهور در کاليفرنيا به مردم عادي از ارتفاع خيلي بالايي نگاه مي کنن بخصوص که طرف خارجيم باشه.ا

يکي از مزاياي وبلاگ نويسي اينه که خيلي زود برا آدم خواستگار پيدا مي شه. ولي گويا از اونجايي که من هميشه آدم خوش شانسيم خواستگارم همجنس دراومده!!!ا

جمعه بعد از عمري حوصله به خرج دادم و يکجا رفتم. به پيشنهاد ماندانا رفتم اجراي تنها صداست که مي ماند رو ديدم. کار جالبي بود. ترکيبي از موسيقي مدرن و سنتي همراه با رقص و جلوه هاي کامپيتري. بکر بودن بزرگترين مشخصه اين اجرا بود. صداي خانم اعظم علي هم فوق العاده بود. ممنون ماندانا جان به خاطر پيشنهادت(اگر چه فکر کنم خودت نيومده بودي چون هر چي چشم انداختم نديدمت)
ا

اين آقا/خانمي که وبلاگ مارو پينگ مي کنه اگه هدفشو از اين کار در قسمت کامنت بزاره ممنون مي شم
.ا

آمريکا خواهر ندارد. شاهين هميشه عالي مينويسه. اين نوشتشم مثل هميشه فوق العادس.
ا

قسمت دوم نوشته قبلي يادم نرفته. فقط وقت نکردم بيشتر در مورد فيلم مطلب بخونم و احتمالا در تعطيلات آخر هفته مي نويسمش.
ا

زن نوشت بهترين وبلاگ ژورناليستي فارسي از طرف دويچه وله شناخته شد. تبريکات صميمانه براي نويسنده وبلاگ که واقعا استحقاقشو داشت.
ا

اين با تاخير نوشتن ها قسمت کمش به خاطر وقت نداشتن و قسمت زيادش به خاطر تحويل ندادن اراجيفه. از همه کساني که به اينجا سر مي زنن يا از طرف اين دوست پينگ کننده ميان اينجا و ميبنن خبري نيست پيشاپيش عذرخواهي ميکنم. مطمئن باشيد که اين کار به نفع هردومونه .ا
1:56 AM ساعت

لینک ثابت <

نظرات6
Anonymous Anonymous

سلام...
خوشحالم که از کنسرت خوشتون اومده، و اتفاقا من بودم!!
قبل از شروع کنسرت که نزدیک در ایستاده بودم و توی لیست میهمان ها اونهایی که میومدن رو علامت می زدم و در طول دو قسمت اجرا انتهای سالن در اولین ردیف نشسته بودم و عکس مینداختم...
اگر می دونستم که میاین خوشحال می شدم که می دیدمتون.
 
Anonymous Anonymous

و راستی یه چیز دیگه؛ ممکنه اصلا من رو دیده باشید و نشناخته باشین. چه جوری قرار بود بشناسید؟
 
Blogger محمودرضا

ماندانا ما طبقه بالا بودیم. قسمت مستضعفین. آخرین لحظه قرار شد بیایم وگرنه باهات هماهنگ می کردم ببینمت. ایشالا کنسرت بعدی:)ا
 
Anonymous Anonymous

نه نمی شه . تو باید بنویسی هی وقت و حوصله هم که همیشه خدا غیبش می زنه
 
Anonymous Anonymous

montazere ghesmate dovvome neveshteye ghabli hastim... in ta'khir ha , baraye hameye ma pish miad. eibi nadare. movaffagh bashid.
 
Anonymous Anonymous

kheili az matlabe amrica khahar nadarad khosham oomad....nevisandash har kasi ke boode jeddan tanz nevise ghaharie...
Tarahie website "only sound remains" tavasote khanoome Mandana ham kare jalebi bood...va albate ishoon lotf karde boodand too ghesmate video gallery-e in site yek nemoone az music-e concerti ke shoma rafte boodid ro include karde boodand ke kheili ham jaleb bood....
  Post a Comment

 
وبلاگ انگلیسی