Friday, May 13, 2005
New Method
یک- روزنامه روزآنلاين کاری از ژورنالیست های در غربت آغاز به کار کرد. از طرفی خوشحال شدم ازین ابتکار عمل و شروع به کارمجدد(در زمینه روزنامه نگاری) افرادی مانند بهنود،نبوی،نیک آهنگ و... که هر کدومشون به تنهایی وزنه ای بزرگ به حساب میان در این حرفه و از طرفی ناراحت که چرا در ایران نه.ا

دو-یک سال دیگه گذشت و یک نمایشگاه کتابو مطبوعات دیگه و دلتنگیه دوچندان من در این مواقع که چرا ایران نیستم. همیشه موقع نمایشگاه کتابو جشنواره فجرو کودک حس دور بودنم زیادتر می شه. امسال شد دوسال!ا

سه-یکی از معدود کشورهای دنیا که برای چاپ کتاب به مجوز نیاز داره ایرانه. ولی فکرشو بکنید که مجوز صادر بشه و ناشر کلی هزینه کنه کتاب چاپ بشه بعد بازهم بیان کتابو جمع کنن. اون هم کتاب چه نویسنده ای. مطمئنا تا چند روز دیگه اخبارش تو دنیا هم می پیچه. ا

چهار- یک کار جمعی دیگه از وبلاگرا در حمایت از مجتبی سمیعی نژاد. اگه دوست داشتید امضاش کنین

پنج- پنجاه و هشتمین جشنواره فیلم کن آغاز به کار کرد. (من آخرش یه سال میرم اگه ندیدین!)ا

شش- این سبک شماره گذاریو دوست دارم چون می شه در یه مطلب از چیزای مختلف نوشت. زیتون تو وبلاگ نویسا مبتکر این سبک نوشتنه .البته من ازش به سبک جالبی اجازه گرفتم.ا


12:14 AM ساعت

لینک ثابت <

نظرات1
Anonymous Anonymous

modeleh jalebieh. sai kon hamishe haminjoori benevisi
  Post a Comment

 
وبلاگ انگلیسی