Monday, August 28, 2006
وقتی زنگ زدم با صدای آروم گفت الو
گفتم سلام خوبی
گفت(با صدای یواش)آره. تو چطوری؟
گفتم دارین سریال نرگس رو می بینین که همه ساکتن؟
گفت(با تعجب) آره. تو از کجا می دونی؟
گفتم بالاخره خبراش می رسه
گفت بیا خواهرت اینجاس می خواد باهات حرف بزنه چندتاسوال داره

گفت سلام خوبی
گفتم آره خوبم. نگران که نیستی داری میای؟
گفت نه زیاد. چی دیگه می خوای غیر از اون چیزایی که تو ایمیل نوشتی؟
گفتم هیچی. بار خودتو الکی زیاد نکن همه چی اینجا هست
گفت می خوام چند تا فیلم برات بیارم .چیزه خاصی هست که بخوای؟
گفتم نه. فقط فیلم ها درست حسابی بیار. بر نداری ازدواج اجباری اینارو بیاری
گفت اتفاقا می خواستم ازدواج به سبک ایرانی رو برات بیارم .خیلی خنده داره
گفتم بید مجنون رو بیار. خیلی دور خیلی نزدیک رو هم ببین سی دی اش اومده یا نه. همین طورچهارشنبه سوری و حکم.
گفت حکم؟ به درد نمی خوره. همش دارن توش همو می کشن.
گفتم تو چیکار داری. برا من بیار
گفت سی دی موزیک چیزی می خوای؟
گفتم اگه تونستی یه سری سی دی هست از فرامرز پایور که همه دستگاه های موسیقی رو توش زده . اونو برام بیار
گفت بابا تو دیگه کی هستی!
گفتم روزی که میای یه روزنامه شرقم بگیربیار. دلم برا روزنامه ها اونجا تنگ شده
گفت خدا به داد من برسه این مدت که با توام!
گفتم واقعا
12:17 AM ساعت

لینک ثابت <

نظرات9
Anonymous Anonymous

مگه شما کجائی؟!!!
 
Anonymous Anonymous

ردیف آوازی محمود کریمی رو بگیری بهتره. منم دلم روزنامه شرق می خواد. خودشو. اینجوری آنلاین خبر خوندن اصلا کیف نداره
 
Anonymous Anonymous

سلام
مگه شما ادم خطرناکی هستید که خواهرتون از آمدن پیشتون نگران باشه؟
 
Anonymous Anonymous

امسال عيد يك سري به امامزاده داود رفته بودم و يادگارش يك عكسي است كه لينكش رو اينجا ميذارم قبل از خراب شدنش بود 2 يا 3 روز بعد خرابش كردن
http://photos1.blogger.com/blogger/1989/283/400/IMG_12321.jpg
 
Anonymous Anonymous

Bahal bood! chetor shod ke ino inja neveshti? baram jalebe bedoonam!!! Akhe kheili too dari;)
 
Blogger ریرا

طعم هاي قاطي پاتي که هيچکيه هيچکي ازش سر در نمياره جز خود آدم که تو تنهايياش سرهم اش کرده.
 
Anonymous Anonymous

hi.that was nice .i get a kick out of readin it. i d like 2 know u,and waitin 4 ur comment in my weblog:http://www.shekoftan.mihanblog.com/
 
Anonymous Anonymous

ازدواج به سبک ایرانی خیلی جواده
 
Anonymous Anonymous

وای از این سریال نرگس!تیلز بلای جان گربه ها را می شناختید؟ این شوکت خان سریال نرگس هم تیلزی ست برای خودش!!دیدنش را از جام جم ایران از دست ندهید!!
فکر نکنم چیزی از بازار کالاهای فرهنگی را از قلم انداخته باشید.
ایام به خیر و به می.
  Post a Comment

 
وبلاگ انگلیسی