Thursday, December 22, 2005
زیاد وقت ندارم. فردا دارم میرم مسافرت و هنوز ساکمو نبستم. نمی دونم اینجا چیکار می کنم ولی چون فکر می کنم یه ده روزی نیام اینجا گفتم برای خالی نبودن عریضه یک چیزی بنویسم. چند تا خبر و لینک جالب هم بود که گفتم اینجا بزارم:1

اول اینکه روزنامه شرق در ویژه نامه جمعش چند صفحه ای رو به منوچهر نوذری اختصاص داده. این رو گفتم چون بعدا می خوام مطلب مفصلی در این مورد بنویسم.1

دوم اینکه فیلم جدید وودی آلن 28 دسامبر میاد بیرون، حتما ببینیدش. 1

بهترین تولیدات ، ایده ها و ذهنهای خلاق سال 2005

مردی با عبای شکلاتی هم به جرگه وبلاگنویسها پیوست(این لقب بیشتر از سید خندان به خاتمی میاد)1

این مطلب رو حتما بخونید. شرح حال خیلی از ماهاست

پیش به سوی شهرزیبای وونکور

10:54 PM ساعت

لینک ثابت <

نظرات3
Anonymous Anonymous

ونکوور در نوامبر و دسامبر بیشترین بارندگی طی سال رو داره. بهترین زمان سفر از مارس تا سپتامبر هستش و برای اسکی از نوامبر تا آوریل. خوش بگذره!
 
Anonymous Anonymous

خوش بگذره /// شاد باشی
 
Anonymous Anonymous

az beine tamamie linkayi ke gozashte boodin, linke marboot be "Salman's Weblog" ro doost dashtam. Kheili ghashang bood matlabesh. albate baghye linka ham kheili jaleb bood.

Safare khoobi dashte bashi!
  Post a Comment

 
وبلاگ انگلیسی